Info zwroty

Masz 30 dni na zwrot nieużywanych produktów, od daty otrzymania przesyłki.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Zwroty rozpatrujemy w terminie do 7 dni, natomiast jeżeli wszystko z produktem “gra” to pieniążki otrzymasz w 1 dzień 😎.

Środki otrzymasz tą samą metodą płatności, której użyłeś podczas składania zamówienia.

Spoko jeżeli zwrócisz w tym samym opakowaniu, w którym otrzymałeś.

WAŻNE: Zwroty zostaną zaakceptowane wyłącznie dla nowych, nieużywanych produktów, które nie posiadają żadnych śladów użytkowania.

Jak zwrócić?

  1. Wchodzisz na snapz.pl/zwrot i postępujesz zgodnie z instrukcją.
  2. Pakujesz czapkę i zwracasz zgodnie z wybraną formą zwrotu.

Polityka zwrotów

link do pdf

Reklamacje

Jeżeli Twój produkt okazał się wadliwy, daj nam znać mailowo na info@snapz.pl. W mailu krótko ale zwięźle opisz wadę oraz załącz kilka zdjęć, odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe. Nasze produkty są objęte 2 letnią gwarancją.