Info zwroty
Masz 30 dni na zwrot nieużywanych produktów, od daty otrzymania przesyłki.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Zwroty rozpatrujemy w terminie do 7 dni, natomiast jeżeli wszystko z produktem “gra” to pieniążki otrzymasz w 1 dzień 😎.
Środki otrzymasz tą samą metodą płatności, której użyłeś podczas składania zamówienia.
Spoko jeżeli zwrócisz w tym samym opakowaniu, w którym otrzymałeś.
WAŻNE: Zwroty zostaną zaakceptowane wyłącznie dla nowych, nieużywanych produktów, które nie posiadają żadnych śladów użytkowania.
Jak zwrócić?
- Wchodzisz na snapz.pl/zwrot i postępujesz zgodnie z instrukcją.
- Pakujesz czapkę i zwracasz zgodnie z wybraną formą zwrotu.
Polityka zwrotów
Reklamacje
Jeżeli Twój produkt okazał się wadliwy, daj nam znać mailowo na info@snapz.pl. W mailu krótko ale zwięźle opisz wadę oraz załącz kilka zdjęć, odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe. Nasze produkty są objęte 2 letnią gwarancją.